به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از دفتر ارتباطات، اطلاعرسانی و امور بینالملل، جلسه هماهنگی ازسرگیری پروازهای شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) با حضور غلامحسین باقریان، مشاور اجرایی مدیرعامل در امور توسعه زیرساختها، جواد صالحی آرتیمانی، معاون بهرهبرداری فرودگاهی و جمعی از مدیرانکل و کارشناسان مربوطه برگزار شد.
باقریان در این نشست با قدردانی از ایستادگی و تلاش کارکنان در ایام جنگ رمضان، بر نوسازی و بازآمادگی تجهیزات ناوبری و تسهیلات ترمینالی تأکید کرد و اظهار داشت: با عبور از شرایط بحرانی، تمامی واحدهای خدماتی موظفند در کوتاهترین زمان ممکن به تراز عملیاتی پیشین بازگشته و با تمام توان، مهیای استقبال از هموطنان و مسافران و میهمانان بینالمللی باشند.
وی با اشاره به لزوم ایجاد تجربهای خوشایند برای مسافران، افزود: ارائه خدمات ممتاز در بخشهای مختلف ترمینال، CIP، ناوگان تاکسیرانی و پارکینگها باید با سرعت و کیفیت حداکثری آغاز شود. نظارت دقیق بر آراستگی و نظافت محیطی ترمینالها و محوطههای عمومی، نخستین گام در تکریم مراجعین است.
مشاور اجرایی مدیرعامل شهر فرودگاهی خاطرنشان کرد: میزبانی از هموطنان عزیزمان پس از وقفه ایجاد شده، برای ما یک افتخار بزرگ است. هدف نهایی ما این است که هر مسافر، در بدو ورود به شهر فرودگاهی، حس آرامش، امنیت و احترام را لمس کند و این مهم جز با حضور فعال نیروهای عملیاتی و نظارت مستمر بر زنجیره خدمات میسر نخواهد شد.
در ادامه این جلسه، معاون بهرهبرداری فرودگاهی و مدیران کل ذیربط، گزارشی از آخرین وضعیت آمادگی واحدها جهت پذیرش پروازها ارائه دادند.
شایان ذکر است، شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) درحال آمادگی برای از سرگیری پروازها است تا به محض انجام هماهنگیها، برقراری شرایط مناسب و اخذ مجوزهای لازم میزبان شایستهای برای مسافران گرامی باشد.